En hel dag ute i naturen :))

Dagen i dag har vært fantastisk :))der murrer litt i hode men det værker ikke som tidligere i veka.

Jeg sykla til Viddal,der sette jeg sykkelen nede ved sjøen og tok beina fatt,oppover bar det,møtte venninna mi,fikk vite att ei dame til skulle komme og gå ilag med oss :)da hun kom gikk vi i vei oppover og oppover bratt var det og svetten begynte tidlig å piple:))og kleda falt et og et plagg,ja lue og skjærf ytterjakke og åpna innerjakka:)

Vi fant oss en hyggelig plass å sitte,der koste vi oss med varm solbærsaft og stekte ostepletter.

Det kom inn en melding om hjelp til å montere noen strikkatøfler:)ja på Leira,så vi går ned igjen tar en bil og kjører til Leira:))der besøker vi grannen som trente hjelp.

No er sykkelen min på Viddal,så etter besøket spaserer jeg ilag med venninna som bor på Viddal tilbake til Viddal:)der finner jeg sykkelen min og tar fatt på sykkelturen tilbake til Leira nok en gang:)

Kor mange km jeg har gått og syklet i dag hve jeg ikke men det vart mange.No har jeg en utrolig deilig følelse i hele meg for all den gode trimmen jeg fikk ute i det fri:))

Hoftene sier meg at no skal jeg sitte resten av kvelden:))

 

13 kommentarer

Siste innlegg