En lang dag

Da var jeg hjemme etter en lang dag,hyggelig dag altså:))men lang.

Vi kjørte yngste sønn til flyplassen så da måtte vi reise heimenfra 7.15,det var for tidlig å besøke noen og butikkane var fortsatt stengt hva gjør mann da? jo vi tar en tur til Moa:))Vi måtte vente 20 min på ferga og når vi endelig kom fram ,ja da var butikkane fortsatt ikke åpne,he he 15 min å vente:)

Ja ja så fikk vi oppleve det også.

Etter en runde ville min kjære besøke sin bror i Langevåg,greit det men jeg ville først se om Vencke jobbet på den life butikken jeg såg,og joda det var rett frue:)kjempekoselig å treffe henne,det blir litt mer personlig når en blogger etter å ha truffet en bloggvenn:))håper vi får treffes igjen:)

Medan vi var på tur fikk jeg telefon,min pappa inviterte oss til middag i morgen:))så jeg skal straks finne senga så jeg kan være opplagt til en lang dag på farta i morgen også:))

Ønsker dere en fortsatt hyggelig lørdagskveld

11 kommentarer

Siste innlegg