Herlige søndag

God morgen kjære venner.I dag har vi en aldeles nydelig dag,en skikkelig herlig søndag er det:))

Solen skinner på snøkledde topper og himmelen er nesten helt blå,bare en og annen sky og se:)sånnt kan vi like.

Jeg sov godt i natt og føler meg utkvilt,ryggen krangla når jeg våkna da,men da var det morgen så det var bare å ha seg på føttene.

No har vi hatt en god frokost og skal snart sette oss i bilen og kjøre over Grønndalen til Nordfjordeid og videre derifra til Måløy:))gleder meg veldig,mine foreldre har solgt barndomshjemmet vårt og kjøpt seg leilighet og den har jeg ikke sett ennå.

Det ligger i 3 etasje med tilhørende vinterstue:))og i følge min pappa skinner solen der no og varmer godt:))

Da ønsker jeg dere alle en nydelig søndag,håper den blir god for oss alle

6 kommentarer

Siste innlegg