En tur hjem

Ja i dag var jeg en tur hjem,hjem til mor og far:))det var kjempekoslig og det var godt å se kor dei trivdes i den nye leiligheten sin.

Fra verandaen har dei en fantastisk utsikt utover Måløy

Som barn var jeg mye her på denne kollen

kan huske jeg syntes det var høgt og langt å gå:)på denne vesle knausen finnes det bunkerser og deler av kanoner fra krigens dager og det var her vi hadde santhansbål,i dag er det bare noen steg fra veien så er vi der:))

dette er ungdomskulen jeg gikk på,5 minutter å gå fra huset vi bodde i:))

Det gode været vi startet dagen med forvandlet seg til det stikk motsatte når vi kjørte hjem,over Grønndalen var det superglatt og det haglet tett   så det var nesten uråd å se,vel over fjellet og på vei innover til oss gikk haglet over til tett sludd.

No krysser jeg fingrane for att været ikke skuffer i morgen for jeg har virkelig ikke lyst på snø no

10 kommentarer

Siste innlegg