Hvem ble lurt?

God morgen.

Jeg sitter her og lurer på hvem som er blitt lurt,tjelden eller jeg?

Da vi kjørte avgårde til Måløy i går Var det blå himmel og solskinn og på kaia stod der 3 tjeld,ett sikkert vårtegn.

Men over fjellet på vei hjem i går kveld var det kraftig hagl og sludd og vanskelig sikt,opptimisten meg sier til mannen att det kunne godt tenkast att alt var borte over natta:)

Men nei,trur både jeg og tjelden blei lura jeg for slik ser det ut fra gostolen min akkurat no

Det er strikkekafe i dag men orker jeg å gå ut i dette været?egentlig ikke vi får se hva jeg bestemmer meg for.

Hadde det no dala litt snø sakte ned,men det blåser og fyker vått og surt sidelengs:(

jeg kan sitte inne og nyte varmen fra fyren i ovnen,men hva med tjelden som kom?den ble lurt den for det var ikke helt vår ennå,for ikke å snakke om krokkusane,jeg hadde planer om å ta bilde av dem i dag,store kvite stod dei der og i dag er dei begravde under snøen.

Ja ja no skal jeg lage meg litt frokost og drikke en kopp varm kaffe og håpe på att dagen ikke blir så verst alikavel

ønsker alle en fin mandag

10 kommentarer

Siste innlegg