Dagen ble god

Tross snøføyk i dag morges ble dagen idag god.

Det var strikkekafe og jeg satt på med 2 andre damer som skulle inn på strikkekafeen.

Det var utrolig varmt i lokala da 3 panelovner stod på fult + varmepumpa:)så vi frøs iallefall ikke.

Medan vi satt og hygget oss tittet jammen santen sola opp også:)og før vi kjørte heim var asfalten bar igjen,snøen er kram og har minket til det halve:)tenker det er borte innen uken er omme eg.

Ellers har jeg kun vasket klær i dag,men det er greit siden jeg jo ikke har vært hjemme hele dagen.

Ønsker dere alle en fin kveld,no skal jeg lete fram strikkepinnane igjen:))

10 kommentarer
    1. Koselig den strikkekafeen deres 🙂
      Skal begynne å strikke ermene til mariusgenseren nå.
      Svarer deg på kommentaren her: Det var en fasan som var i hagen hos min søster i Moss. Det var koselig å sitte i stua å se ville dyr vandre rett forbi vinduet. De brukte å se rådyr der også 🙂

    2. Så kjekt at det ble strikkekafe lell ;o). Jeg beklager at jeg har vært så dårlig på å kommentere tilbake på de fine kommentarene dine. Du har alltid kloke ord og gode bemerkninger å komme med. I helgen som var, var Studenten heime fra Trondheim og da ble guttene prioritert til fordel for bloggen. Ikveld skulle jeg egentlig kjøre til Molde for å hente eldstemann som er på jobbintervju der, (Med vilje skriver jeg ikke i bloggen min hva han gjør i Molde, for han vil ikke kringkaste det så veldig) Heldigvis ble det til at han skulle overnatte der, for dagen i dag starta med snø og nå regner det, så det er sikkert glatt etter veiene. Ha en god natt og en riktig fin tirsdag, kjære du.
      -klem-

    3. hestiaverden:Den e grei hvet du:)vi komenterer og skriver her inne når vi har tid:)og jeg har tid.
      Yngste sønnen min liker heller ikke att jeg publiserer ham på blogg ,det er slikt som vi må respektere.
      Håper du får en fin dag,det regner her også i dag så vi får se om jeg går ut en tur

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg