Det spirer

God morgen.

Det var bedre å stå opp i dag:)snøfallet som kom i går er så og si borte i dag og det liker vi:))det er jo vår.

Jeg måtte ut en snartur og se om krokusane mine overlevde snøen og det gjorde dei

og inne på hobbyrommet spirer tomatfrøene mine

i dei tomme burene er det frø fra paprika,fortsatt ikke liv men vi får se kanskje det kommer noe snart.

Jeg tittet på frøene jeg sådde i fjøsen og der er det heller ingen spirer ennå,det er vel litt for kaldt tenker eg for jeg har jo ikke varme på i fjøsen.

Det regner litt her i dag,bare byger ser det ut som så det kan godt tenkast att jeg går en tur,veiene er helt bare og markane har bare litt flekkvis med snø i en tynn hinne.

resten av dagen får bli som den blir jeg har ingen spesielle planer.

ønsker alle en riktig fin tirsdag

14 kommentarer

Siste innlegg