SHOPPING

God morgen .

En liten rask tur innom for å ønske dere alle en nydelig fin fredag.

Hos oss er det noe skyet men opplett,jeg kan se litt bort i det blå og håper det klarner mer opp utover dagen.

I dag skal jeg og ei venninne på shoppingtur 🙂

Når det gjelder det å ta en tur på byen så pratet jeg og 2 andre damer om det å kle seg for en dag på byen:)vi var igrunnen enige om att vi har litt å lære av våre medsøstre i dei store byane for vi er ikke flinke til å pynte oss.

Jeg husker godt fra barndommen min da min mor skulle på butikken og handle,da kledde hun seg om fra hverdagstøyet til litt mer feminint og pyntet .

Jeg savner den pyntinga så i dag har jeg lagt vekk dongeribuksa og pyntet meg litt med andre materialer:)er dere flinke til å pynte dere i hverdagen?

Da må dere alle ha en fin fin fredag  så snakkes vi

 

11 kommentarer

Siste innlegg