en grei dag

Da var jeg hjemme igjen og jeg har faktisk rukket å sveipe over gulvene ute i gangen også:))så nå lukter det godt og reint.

Vi fikk ikke sol i dag men noe tåke,egentlig like greit så slapp vi å bli svette:))

Det ble ikke handlet kle og sko men jeg kjøpte meg noen søte små boller som passer perfekt til frokosten min med tyrkisk yughurt:)

Det var halv pris på dem så jeg gav bare 25 kr stk:)

Hos oss går det masse knekkebrød ,og da jeg kom over denne søte boksen så måtte jeg bare kjøpe den også

no slipper jeg smuler i skapet 🙂

Vi stakk så vidt innom en bruktbutikk,der var det overstadig fullt og med hjem ble et par gule flasker

fra før har jeg et par orange,disse vil pynte godt opp men noen greiner i til påske:)og ja jeg har pyntet litt som dere ser.

1 mai er det tradisjon att bedehuset har basar og da trengs det gevinster,både til bok og tombola.No har strikkekafeen kjøpt ei dukke og jeg har sydd klede til den,det skal basaren få på boka og i dag kjøpte jeg noen fargerike telysestaker til tombolaen

Det er 2 pakker med 3 stk i hver pakke helt ok tombolagevinst synes jeg:)

Vi koste oss og spiste en deilig salat på kafe,fylte bilen til randen med matvarer:)) og da vi kom hjem kunne vi se att det var bedre vær her enn borte i Ørsta/Volda og jammen hadde bøndene begynt å spre gjødsel utover markane.

Det er vår og det føles utrolig godt:))det blir nok tidlig grønt hos oss i år.

 

8 kommentarer

Siste innlegg