Rein nytelse

Dagen i dag har vært en rein nytelse:)

Jeg leste om bikinisesong i går og tenkte det var kaldt,men der tok jeg feil gitt:))for i dag har jeg også kastet klærne og sittet ute i solskinnet i en lett singlett og bare koste meg i varmen.

Jeg startet dagen med å hive ut sengekleda på verandaen og tok dei inn først no:)det blir også en rein nytelse å legge seg i til natta:)

Så gikk jeg meg en liten morgentur der jeg tok inn alle inntrykkene

langs stranden vokser det stadig fram nye vårtegn

og solbærbuskane grønast

sønnen forslår en tur på fjorden,det er selveste lykken:))vi fikk ikke fisk på kroken men vi fikk ren nytelse

selv himmelen var en nytelse i dag:))og gresset er grønt

bare det å se kor fargane kommer tilbake er en ren nytelse:))

Etter middagen finner jeg fram noen hagemøbler,vasker dem kaster jakka og nyter en kopp kaffe i solveggen medan kroppen får litt etterlengtet varme fra sola:)ren nytelse

småfuglane har sluppet ut

livet er slett ikke verst dere:))bare en lærer seg å sette pris på dei små tingene i hverdagen.

Ønsker dere alle en fin lørdagskveld

12 kommentarer

Siste innlegg