morgenstund har gull i munn

God morgen kjære venner.

Ja som overskriften sier så har morgenstund gull i munn:)og jeg har vært på sykkeltur allerede.

Tåke i fjelltoppane litt dis fossedur og fuglekvitter var det eneste jeg hørte,en utrolig deilig følelse.

På bjørke har vi en hegre koloni og målet med sykkelturen var å få dem på film:)og liker du hegrer så fikk jeg noen godbiter:)

Det er slett ikke lett å lure seg inn på disse merkelige skapningane for dei er utrolig vare for lyder,derfor må jeg zoome inn fra en bra avstand så bildene blir ikke så klare som ønskelig.

Tror jeg talte 20 stk men mulig der var flere:)

Uansett det var en nydelig tur

det blomster

og bak skyane er himmelen blå

no skinner solen :)jeg skal ut igjen og nyte strålane,ønsker dere alle en nydelig fin søndag

15 kommentarer

Siste innlegg