God morgen

For bare litt siden trodde jeg det ville bli skyet i dag,men jammen klarner det opp og jeg føler allerede litt sol i lufta:)

og som dere ser har mannen i huset tatt fram en trillebåre,hmmm hva mener han med det skal tru:)jeg får vel prøve å ta unna bittelitt dødt i bedda,har ikke så masse bedd igjen no da for vi fjerna det meste i fjor mendet er no rart med det litt dukker opp i løpet av vinteren lell.

Iminidrivhuset mitt spirer alle frøene jeg sådde med små busktomater og noen frø fra en smakspaprika i kjøleskapet vårt

så får vi se hvor mangejeg får fram med frukter på:)men hva gjødsler jeg slike med?

Har strikket ferdig et sokkepar til,meget tynt garn så disse sokkane passer godt til våren når en bare skal ha litt fasthet i støvlane

no blir det mer og mer pause i strikkinga skuldra mi setter et punktum for det nå,når så skjer er det godt det er vår og mer uteaktivitet å ta seg til med:)våkna til 11+ i dag morges ikke verst det da.

Ønsker alle en fin mandag:)

16 kommentarer

Siste innlegg