Jeg tok fri:))

må få takke for svært mange fine tibakemeldinger:)

Da  jeg hadde postet innlegget i dag morges begynte det å migeregne ute,da fristet hagearbeid svært lite:)

Hva gjør man da?jo mandag bruker vi å ha strikkekafe,men bare annenhver mandag.Greit det men siden det vart vått ute kunne jo jeg ha strikkedamer hos meg:))så jeg ringer og innviterer et par damer og dei sa ja:)det har derfor vært en svært hyggelig dag med forskjellige handarbeider hjemme hos meg i dag:)og dei var her helt til sønnen kom fra arbeid:)

Jeg har laget dåpskort til barnebarnet i dag,har en liten detalj igjen og tekst så skal dere få se det:)

Trillebåra ligger ubrukt ute,så den skal jeg sette inn igjen,ingen hagearbeid i regnvær.Jeg har fått mange alternativer til gjødsling av tomat/paprikaplanter,da kom jeg på att jeg kjøpte noen små kuler i fjor,langtidsvirkande gjødsel fra plantasjen:)så no har jeg strødd noen små kuler på hver plante og vannet så får vi se hvordan det går:)

No skal jeg ta meg tid til litt av deres innlegg:))før jeg gjør ferdig dåpskortet

8 kommentarer

Siste innlegg