Ut på tur:)

god dag folkens:)

Jeg har nå vært ute og spasert en 2 timer lang spasertur,etter flere stillesittande dager følte jeg for det.

Det er deiligt vær i dag også og gradestokken viser 13+ ute

det er delvis skyet og litt sol:)men om natten er det kaldt så fortsatt har vi masse is sjokler langs veiane våre

det blir ikke mye strikking nå om dagane men får no litt ferdigt innimellom alikavel

varme ullsokker i 100% ull.

No er det snart middag her i huset,det er en deilig fiskegrateng som står på menyen i dag.

Jeg har fått tilbake hodepinen min:(litt trasigt no som svigermor har 5 barnebarn på besøk i etasjen over hode mitt,akkurat no høres det ut som hele hurven har tenkt seg gjennom taket til meg:)

Ønsker dere alle en fin dag videre

12 kommentarer
    1. Migrene begynner som oftest med synsforstyrrelser, dersom du har det og rekker å ta en tablett med en gang kan du slippe unna. Du kan også reagere på sterk lys når anfallet har kommet og skarpe lyder gjør direkte vondt. Du kan også kjenne smerten for hvert skritt du tar. Migrene er arvelig. Jeg var heldig med min migrene som forsvant da jeg fikk vår datter, min søster fikk det senere og hun plages fortsatt med det. Håper dette var til hjelp for deg.

    2. God kveld Connie:) Må bare få si det igjen,,er ingen som tar så fine bilder som deg:)) Helt skjønne og stemmningsfulle bilder. Kaldt er det her natterstid også med -4,,og ca 5+ på dagen nå. Men lenge lyst og bare det er deilig:) Trist med hodepinen som plager deg,,men håper du får noen gode medisiner mot dette snart. Men når en sliter med nakke og skuldre,,så ligger vel gjerne årsaken der. Men jeg ønsker deg en riktig god påske og at du blir kvitt det vonde:))

    3. hei hei. Innom ein liten tur for å sei hei. Jentene sover og vi gamle akn slappe av. Har gått som ein leik i dag. Dei begynner å verte så store og fornuftige og da er det ikkje noko problem.
      Masse fine bilder som vanlig. Forsvinner vel fort den snøen som dere fikk for ett par dager siden også no. Vi slapp unna den vi heldigvis. Kaldt her da, men hatt fint ver i dag. Kos deg videre i påska

    4. Hobbystua:takk Marianne.
      Åja hodepinen kommer nok av slitasjen i nakken min,medisiner gikk jeg på i litt over 2 år men valgte å kutte dem ut da dei er vanedannende.
      I neste veke skal jeg ut på sykehuset og ta noen tester for å se om det ligger noen nerver i klem.
      Er bedre i hode i dag så da er det bare for meg å slappe av og ikke stresse

    5. gretashobby:Har lurt litt på hvor du ble av:)med barn på besøk er det ikke godt å blogge nei,du må no kose deg.
      Godt dere slapp all denne snøen her da,men heldigvis ser eg att det krymper veldig fort så vi slipper forhåpentligvis å ha den lenge.
      kos deg videre i påsken du også

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg