en dag med overaskelser

God kveld folkens:)denne dagen ble ikke som forventet,og den vart fylt med overaskelser.

Vi fant ut att vi ville ta en biltur,ferden gikk over Grønndalen og på vei opp fikk vi et fantastisk møte med en svær ørn,den fløy i høgde med bilen men desverre for fort til å få et tydelig bilde av den.

Da vi kom til Nordfjoreid fant mannen ut att vi kunne kjøre en vei vi ikke hadde gjort før,jeg ante faktisk ikke att det var en bru over elven;))men du verden for en fantastisk opplevelse

veiene var smale og jo lenger innover vi kom dess grønnere vart det

markane var dekket av det guleste gull:))

toppskarven soler seg

en kunne virkelig få litt følelse av sommer her langt inne i en fjord i sogn og fjordane:))og alle dei blå dunkane dere ser er helt sikkert blåskjell oppdrett

vi kom høgt til fjells og fikk en spektakulær utsikt

 Desverre protesterer maskina nå så jeg får ikke lastet opp flere bilder,men det var en utrolig flott tur:))her vil vi prøve å få oss en tur når det blir sommer for det var fine turveier å gå her:))

Da vi kom over Grønndalen igjen var ørna fortsatt ved elvakanten,men heller ikke denne gangen fikk vi tatt et klart bilde av den:)

Det var med glede jeg kunne konstantere att halvparten av snøen som var igjen her hadde forsvunnet i løpet av dagen:)en dag eller to til som i dag og snøen er borte:))forhåpentligvis for godt denne gangen.

No har vi kosa oss med deilig pizza ,så da kan jeg ta meg tid til å se hva dere har bedrevet dagen med:))

9 kommentarer

Siste innlegg