gave i posten.

Da var en lang dag over og jeg kan endelig lene meg bak i sofaen og slappe av.

Da jeg kom hjem i dag fikk jeg en overaskelse i posten:)jeg var med på en liten konkuranse hos strikkogkos og vant denne flotte premien

no er jo påsken over for i år men da har jeg noe koselig å pynte med til neste år:))

For å slippe så mange timer på bussen i dag satt jeg på med mannen til Volda,der sparte jeg 45 min :))men måtte jo ut av huset kl 7.

Time på sykehuset hadde jeg ikke før kl 12 og jeg var framme 9.30,dermed hadde jeg god tid til å slappe av,kjøpte kaffe og et par blader som jeg koste meg med i ventetiden.

Undersøkelsen jeg tok i dag var ikke vonde men litt ubehagelig,det ble sendt elektriske støtt gjennom armen min ,jeg skulle slappe helt av og armen slo opp og ned og levde sitt eget liv:))godt denne biten er ferdige.

Jeg rakk akkurat en buss tilbake da jeg kom ut og fikk dermed en time i Volda før mannen var ferdige på jobben.

Den benyttet jeg til å kjøpe ny rundpinne,trengte en lang en:)) og gave til min søster som fyller 50 i sommer.

Jeg har ikke fått lest alle innlegg,det er bare å beklage skal prøve å komme meg gjennom det meste  i løpet av kvelden:))og så må jeg flytte alle mine 410 masker over på den lange rundpinnen:))

12 kommentarer

Siste innlegg