Første steg

Det er allerede langt på dag og eg har ikke fått sett meg ned før nå:)

Jeg hadde et kjøkken som måtte ryddast og så fikk jeg lyst til å lage noe annet en pizza til kvelden,så dagen har gått til å bake ostehorn

og med oppvask og rydding så tar det tid.

Jeg har ønsket meg treplatting i mange år,og aller helst med overbygg som skjermer mot vind og regn.

Nå endelig bestemte mannen seg for å infri iallefall noe av ønsket mitt:))så i år får jeg treplatting,og i går kom materialet

Slik så det ut,en stor uteplass med singel og en liten treplatting som rommet sofaen i sittegruppa

nå er plassen ryddet og den lille plattingen fjernet:)nå skal det komme ny som skal dekke det meste av uteområde dere ser på bilde

her må det tenkes og planlegges for høgdeforskjellen er rimelig stor,skal vi ha en stor platt eller ett trinn ned og lage 2 platter?ja ja mannen finner nok ut av det:))

Men lenger en dette kom han ikke i dag,det kom inn en skade og han måtte avgårde på jobb,like greit sa han for han manglet skruer også

Så no sitter eg her alene,ikke helt frisk så jeg velger å holde meg inne for ute er det fortsatt iskalde vind,jeg får leite fram strikkepinnane tenker eg og fyre opp i peisen så her er godt og varmt når karane kommer i hus:))

16 kommentarer

Siste innlegg