søndag

hei folkens,ja i dag skinner sola hos oss men vinden er fortsatt kalde.

Jeg bestemte meg for å være inne og lese siden jeg fortsatt har noe rusk i bringa,så hele førmiddagen gikk med til å lese:))en utrolig fin bok som heter la peregrina.

Da middagen var spist og jeg hadde planer om å fortsette lesingen fikk jeg besøk:)2 damer som ville ha meg med på tur.Utrolig kor fort det er å lukke en bok når noe bedre frister:)en deilig dag i fjellet.

jeg må innrømme att turen opp var tung,jeg vart svimmel og slit med pusten skal tru om jeg har bronkitt?nesten så jeg tror det.

Men jeg er stirrige og ville fortsette på turen,så vi gikk opp åsen bak huset vårt og kom ned igjen på Bjørke sida der tok vi asfaltveien tilbake til Leira.

Jeg hvet att det er hardt før beina mine å gå tilbake på asfalten ,samtidigt som jeg hvet att smertene i føttene går over:))så nå sitter jeg her med et deiligt fotbad og nyter en kopp kaffe.

Naturen er helt nydelig i dag,med sine gule grøftekanter

fugleliv i fjøra

deilige blå himmel

og kvite fjelltopper

kan ikke si annet enn at det har vært en deilige søndag:))og da jeg kom hjem fra turen hadde min kjære kommet igang med rammen til den nye platten ute:))me like

ønsker dere en fin søndags kveld no er det på tide å lese litt innlegg og strikke:))

12 kommentarer

Siste innlegg