problemer med blogg

God morgen.Jeg gjør et nytt forsøk her for det har ikke vært mulig for meg å lage eget innlegg tidligere i dag.

I går sveipet det en snøbyge over bygda,det meste var lokalt og kom over Viddal

men litt av dette kvite kom til oss også sånn i forbifarta bare:))kaldt var det og kaldt er det.

Alikavel tror jeg det blir en dag med litt varme i luften,himmelen er blå og sola er i ferd med å vise seg

Om litt skal jeg ta fram sykkelen igjen for det er dugnad i dag også,det nytter ikke å avslutte arbeide med bare grunning på veggane:)

Tror det kan bli en fin dag eg,sosial iallefall:)og når sola får leite seg litt bedre fram blir det nok varmt i solveggen også.

Strikkeprosjektet mitt vokser sakte men sikkert

Slik skal det bli,må bare strikke et par cm til før jeg kan strikke begge delene sammen.

Da ønsker jeg alle en fin dag:))

5 kommentarer

Siste innlegg