Kvelstur

Noen kvelder er mannfolkene her i huset fulle av energi:))mannen kom hjem fra jobben for så å gå ut og jobbe litt med den nye platten vår,sønnen ser på meg og lurer på om jeg vil ha meg en handletur til Volda:))

Klart mor vil på handlettur,hvorfor bruke en hel lørdag når en kan få seg en kvelstur.

Så vi kjøre oss bortover så jeg får fyllt litt opp i skap og skuffer.Når vi alikavel var ute og handlet fikk jeg også kjøpt meg noen sekker med plantejord og et par pakker med noen blomster som jeg skal plante:)

bildene ligger vist sideveis her:)den første ser dere er fargerike akeleierog den nederste er en ananaslilje:)den var bare så nydelig,det er en løk som skal plantes i potte,om vinteren skal den takast inn og oppbevarast kjølig.

Så i morgen er det duket for litt planting:))

14 kommentarer

Siste innlegg