Sliten

Ja nå er jeg sliten og hoftene streiker så resten av kvelden skal tilbringast i godstolen.

I dag har vi jobbet i hagen hele dagen,etter mye strev så bestemte vi oss for å krympe den nye plattingen litt,arealet den skal stå på har en veldig stor høgdeforskjell.

No er vi fornøgde og karane er i ferd med å skru på gulvborda.

I tillegg til att jeg har hjulpet med litt forskjelligt så har jeg også stelt ett bedd.

Jeg hadde en stor rødpil som nå låg flat ,noe har snøen knekt og noe hjorten.

Nå er den nedklipt og kommer forhåpentligvis opp igjen tett og fin.Greinene ligger i vatn for jeg ønsker å drive fram røtter på dem:)hvor jeg skal plante får tiden vise,men jeg er ganske visse på att det vil komme røtter på dem siden det er pil vi snakker om.

Det var opplett og fint hele førmiddagen men etter middag kom migeregn så da avsluttet jeg arbeidet i beddet,våt jord er ikke det kjekkaste å jobbe med.

No rekner jeg med att karane rydder ihop verktøyet ute for om ikke lenge er pizzaen ferdige:)

Håper dere også har hatt en god dag,og att kvelden blir fin med:))

12 kommentarer

Siste innlegg