Frustrert

Endelig hjemme etter en ekstra lang dag på byen.Frisørtimen var bare en rein nytelse:)vask,farging av ettervekst og klipp og det var hærligt:)

Da jeg var ferdige hadde venninna mi time og den varte i 2.5 time.Den tiden brukte jeg på å prøve bukser,var innom 10 klesbutikker.Gjett om att det var nedslåande da:(tror kroppen min er skapt til å gå uten klær på jeg:))hi hi.var linningen passelig var låra for trange,og var låra passelig var livet for vidt.Hva endte jeg opp med da?jo en teights litt nedom knærne .Så kom jeg til overdel,skal det se tekkelig ut må en vist ha svære pupper ellers datt halsringningen nedom skuldrane,hadde det bare vært det da men du for noen trange armer:(hva slags modeller blir brukt i klesindustrien?iallefall ingen med mine kurver:)he he men jeg fant da en tunika etterhvert,den var dyr men satt som sydd til meg:))

Dette var siste kleskjøp i sommer,blir jo bare frustrert av det som finnes i butikken.

Før vi kjørte hjem kjøpte vi oss middag det var kjempegodt,og noen blomster til 17 mai pyntinga+ en til meg selv,får se om jeg får tid å ta bilder,jeg blir opptatt noen dager no så bloggen må desverre nedprioriterast en liten veke fram i tid

19 kommentarer

Siste innlegg