En ny dag er over

En rask tur innom før jeg finner senga,blir ikke tid til å lese innlegg no for jeg trenger søvnen:)

I dag har det regnet nesten hele dagen,iallefall fram til firetiden.Når det regner må vi finne på noe som barna setter pris på,så i dag ble det en full kakeboks med hardevafler

hos bestemor er det ikke så viktig å spise brødskive,det går like fint med slike gode vafler med smør og brunost på:)

Dagen min har egentlig vært nokså rolig,jeg har sittet på rumpa mye og lekt med barbie dukker:)og litt tegning på kjøkkenet.

Svigermor har vært hjemme så barna har vært mye i etasjen over også,det gav meg pusterom til oppvask og middagskoking.Etter middag tok jeg barna med en tur ned i fjøra,der fant vi små reker

når mann lager platting blir det en del avkapp,dette var underholdande for barna å bygge med

men ute var det iskald vind ,så jeg og veslegutt gikk inn medan lillemor var ute en time ekstra med bestefaren.Vel inne og med fyr på peisen sovna veslegutt i armane mine,så da var det bare å bære opp i senga :)siden han sovna kl 19.00 fikk lillemor være oppe så lenge hun ville:))en fredelig og fornøgd lita jente bad om å få legge seg 21.30:)

Det tok 5 minutter så hadde hun slikna i senga:)

no må jeg også finne senga for det er en ny dag i morgen.Bestefaren og oldemora skal ha barna medan jeg er med på dugnad rundt kirka,det viktigaste blir å vaske gjerde som er kvitmalt tre,no er det forøvrig grønt så voi må finne fram kvitfargen igjen.

Ser dere alle har hatt gode og produktive dager,med søm og andre aktiviteter:))jeg kommer sterkere tilbake når jeg igjen blir alene hjemme,da ønsker jeg alle en riktig god natt

8 kommentarer

Siste innlegg