Besøk av Sirdalsrypa:)

I dag var jeg så heldige å få besøk fra Sirdal:)) det var ikke et langt besøk for dei skulle helt til Bergen og det tar noen timer,men utrolig hyggelig var det og både Grete og mannen var akkurat så blide og hyggelige som jeg har fått intrykk av her på bloggen:))

No sette jeg mannen til å ta bilde av oss og resultatet ser dere her:))

som dere ser like blid og søt som det inntrykket jeg har fått av henne her på blogg:))

Og mannen ja han var virkelig akkurat like blid som Grete:)

Da dei ville dra videre fikk jeg sitte på til Bjørke,strikkeklubben hadde sommeravslutning i dag så nå er det pause fram til høsten.

Og her fikk jeg igjen en positiv inntrykk av den kjekke mannen til Grete da han var rask ut av bilen for å lukke opp døra til meg:)snakk om galant type :))

Tusen takk Grete for hyggelig besøk håper det frister til gjentakelse:)da med overnatting.

 

18 kommentarer

Siste innlegg