dagen min i bilder

No har jeg vært ute og kost meg i solskinn:))det har vært en nydelig dag som ikke var etter meldingane:)egentlig skulle vi hatt regn.

Jeg rusla opp alle bakkane her på Leira,det første jeg gjorde var å se på jobben sønnen hadde gjort i den gamle hagen sin

og da er det dette som møter meg,der var 3 syrintred og han har rusket opp 2 kvite,det lilla skulle få stå.Et av syrina hadde han kjørt vekk men ett låg igjen like fine så i dag skal han få kjøre den ned til meg ,grave et hull og plante den i min hage:))

Jeg gikk videre oppover og nå har sauer og lamb fått kommet ut i sola

er dei ikke skjønne da:)

ei granne var hjemme med alle dører åpne:)høflig som jeg er hilser jeg god dag:)noe som resulterte i dette

varme nystekte boller i solveggen:)tilfeldigvis bakte hun et stort lager i dag:)nabofruen ville være med på festen og kom over hun også med en boks gode seige kransekakestenger:)livet kan være hærlig dere:)

det yrte av liv rundt oss

i utkanten av hagen vår er det et området som er vått hele tiden og tuete etter tiden med dyr som beitet,alikavel ,jeg liker dette området for det blomstrer så vakkert her

med en mengde vakre soleiehov

og i et par krukker blomstrer det vakre fioler fra i fjor

Det har vært en god dag og jeg kjenner att ryggen blir bedre så det gjorde godt med en kviledag:)

No er det straks på tide å forberede middagen for dagen,i dag blir det en blanding av sprøstekte småsei,lyr,flyndre og makrell :)) noe er dagfersk og noe er fra fryseboksen godt er det åkkesom:))

6 kommentarer
    1. super dag med andre ord. Mange flott bilder. Veldig kjekt å sjå.
      Vi hadde sol her til kl 11, da var det slutt. No regner det godt att og tempraturen synker. Men det vert vel ikkje snø att håper eg.
      Har hatt ein veldig rolig dag her og kjenner att det er det rette. Så får vi sjå kva vi gjer i morra. Ha ein rolig og fin kveld. klem

    2. Sirdalsrypa: problemer med å få komentere i kveld,men prøver igjen:))det er jo mye lettere å skjønne hva jeg skriver om nå som du har vært her:)og grannen det var hun som bodde helt oppe på toppen:))hun har den kosligste solkroken på leira

    3. Så godt for deg at du har nytt en god dag med finvær og sosialt lag!
      Jeg tror vi fikk uværet dere gikk glipp av, for her var det ikke meldt så ille, men det ble det! Rene høsten… Så jeg har fått vasket og ordnet opp igjen en del etter konfirmasjonen og så har jeg kjørt siste gjest på flyplassen, så nå er huset nesten som før igjen. En liten runde innom Kvadrat (shoppingsenter) har jeg også hatt tid til. Der brukte jeg 59 kroner og 50 øre, altså 60 kroner etter ny regnemåte, så det ble ikke de helt store investeringene, kan man si. 😉

    4. Med andre ord: hørte att det var ille vær hos dere,foreldrene mine er igjen der hos min søster :)i går snakket jeg med dem og da hadde vinden blåst ut en hel vegg i drivhuset.Håper dere får godvær igjen fort

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg