Storm?

Det føles iallefall som storm ute no,øsende regn uten stopp og kraftig vind,surt og kaldt med andre ord.

Jammen glad jeg syklet rett etter frokost i dag:))

Det ringte på døren min nå her i kveld:)en fra ørsta komune kom med en rhododendron til meg:))erstatning for blomsterbeddet som forsvant da dei var her med gravemaskin.

Jeg fikk en Catawbiense Grandifloru

 
bilde lånte jeg av google.

No må jeg finne plass til enda en skjønnhet:))ellers beklaget dei att plenen lar vente på seg,men slik som været er no må dei bare vente for mold er ikke noe å jobbe med i regnvær.

Imorgen må vi ut og reise før klokka er 9.00 vi skal i konfirmasjon igjen og det tar ca 2 timer å kjøre dit,vi har i tilleg 1 ferge å ta,håper virkelig vi våkner til litt bedre vær enn dette her da,for no minner det mer om høst enn vår.

Ønsker dere alle en fin fredagskveld

8 kommentarer

Siste innlegg