tvikrøket

Jeg kommer virkelig ikke i gang med noe innomhus i dag.Storm ute,alikavel er det der jeg har jobbet:))

Jeg tok på full oljehyre og gikk tvikrøket i den kraftige vinden,dei stakkars syrintrea vi plantet lå nede og jeg måtte jo prøve å berge dem:))

Jeg fant slegge og noen svære stolper,med valne hender fikk jeg på et vis slått stokkane ned i bakken,så var det noe å knytte med da:)jeg finner noe band som har vært stiftet rundt en kasse:))pytt jeg splitter den i 4 og får knytt trærne fast i stolpen:))i tillegg måtte ett av trea støttes opp med noen svære stein hi hi.Ikke det beste arbeide men trærne står iallefall no da:))

Ikke så lett i full storm der en har problemer med å stå oppreist,i tillegg måtte jeg rydde i hus diverse småting som låg litt rundt omkring.

Nå er jeg våt og kald men siden jeg er ute ruslet jeg framoverbøyd ned til fjorden og sjekket nausta og båten:)alt der var i sin skjønneste orden så nå kan jeg puste lettet ut og la været leve sitt eget liv ute.

Strikkinga har blitt til kaffekos og tv titting:))hi hi

Skulle vist flere bilder av elendigheten her men orker ikke ta bilde ,ser omtrent ikke ut gjennom vinduet,nei det blir tv en stund til:))

12 kommentarer

Siste innlegg