en fin dag

Joda dagen har vært fin den,hektisk men fin:)

Vi var et godt team som jobbet effektivt sammen,middagen var god og vi fikk masse positive tilbakemeldinger.

Oppvasken gikk unna og det var tid for kakesalg,akkurat den biten var mest hektisk synes jeg.Lite med småpenger og masse store sedler og jeg måtte bryne dei små grå for å greie reknestykket:)men det gikk ,tror ikke jeg gjorde noen bomerter.

Av naturlige årsaker er jeg uten ett eneste 17 mai bilde i år,slikt hadde vi overhode ikke tid til:))

Da festen var over og kassa opptalt kunne vi med glede se att der var et godt overskudd som gir kjærkommen hjelp til ungdomshuset.

Hvordan beina min føles akkurat no snakker vi ikke om,:)tror jeg sitter i ro resten av kvelden.

Håper dere alle har hatt en flott dag:))tross masse arbeid har altså min dag vært fin

9 kommentarer

Siste innlegg