Oppgradering

Da går også denne dagen mot kveld og jeg har bare tatt det med ro ,gått en liten tur og drukket kaffe hos en granne og plantet ut 5 stemorsblomster:))

Jorda i bedda mine må få litt tilførsel av ny jord,det kommer litt etter litt når helsa tilater det og jeg er i gang med å spa litt nedi gammel kuskit fra gjødselkjelleren.Tok en liten runde med fotoapparatet for litt oppdatering i hagen min:))ja for dere som er litt interesert i hage da:))

her hadde jeg en rhododendron som ikke ville trivesnå er den byttet ut med en surjordbusk som får røde blader  og en gul barlind,har spadd ned i 2 trillebår med kugjødsel og håper dei vil trives,i enden har jeg stauder som vil gi masse hærlige blomster litt senere:))

her sette jeg den lilla rhododendroen som jeg fikk,først i rekka har jeg en blekrosa og i enden en morkere rosa og en rød:)planen er att det skal vokse seg til med en hekk av rhododendron.Vi skal legge duk og stein helt opp og rundt plantene også

fruktblomstringa har kommet i gang og med 6 plommetre,3 epletre og 1 morelletre er det ikke lenge før hagen blir et syn:)ja hvis vinden holder seg unna da.

den gule dvergrhododendroen har åpnet sin første blomst

siden jeg måtte klippe ned rødpilen min måtte jeg plante noe som lyser litt opp i påvente av att pilen skal vokse seg til att:))så 5 stemorsblomser ble plantet i dag.

Ja slik er hagen min nå:)nyter å rusle der og se kor det forandrer seg,herlig:))

11 kommentarer

Siste innlegg