God morgen

Søndagsmorgen og stille i huset,deilig å starte dagen rolig.

Jeg har nok ikke lov å klage på kroppen i dag:))den verker ikke men du kor stiv og støl jeg er he he i dag blir det bare avslapping og kos.

Mannen ville prøve å få ferdig plattingen i dag,da gjenstår det bare trappetrinn på enden,men det haster ikke.

Ute er det fortsatt skyet men 11+ og det meldes litt sol utover dagen.Da får vi sette fram igjen hagemøblane som måtte settes vekk når stormen herjet.

Som dere hvet liker vi hyllebær saft her i huset,sønnen har noen hyllebærtrær i hagen og jeg har hatt et ønske om å få flyttet ett ned til meg.No er røttene på disse enorme og skal dei opp må en stor gravemaskin bestilles,no var jeg alikavel så heldige att jeg plutselig oppdaget en liten nett en i utkanten av hagen hans:)kortid den dukket opp der hvet jeg ikke men den kunne jeg få:)sønnen tok en spade og fikk vippet den opp og plantet den her hos meg:)akkurat passe stor å flytte snakk om å være heldige.

Bilde får komme senere i dag,tok ikke bilde i går når han plantet den.

Da ønsker jeg dere alle en fin søndag:)

10 kommentarer
    1. Alltid kjekt med gratis planter og busker, og en nyttebusk i tillegg er jo flott :)) Jeg har jo en stor flott Amerikanske hagtorn utenfor huset og fugla elsker de bæra, så har jo selvsagt fugla spredd bæra som da spirer plasser de ikke kan stå, men de er jo nydelig flotte trær, så jeg kvier meg for å kaste kanskje jeg skal få spadd opp en så kan den stå og vente på at du kjører forbi ;0) den hadde passet fint inn hos deg
      Kos dere ute i dag dere også, her er det grått men en strime av blått, kanskje litt sol, hvem vet 🙂

    2. Her er det sol, men ein del skyer. tror det vert ein flott dag. skal snart ut å sjå om det er godt å sette seg ut. Vi fr nyte dagene som er fine på kvar vår kant.
      Stiv og støl etter alt du gjorde i går, er vel berre å forvente. du får berre nyte dagen og la sola mjuke den opp att. ha ein flott dag min venn

    3. Grete: så artig da att slike busker også formerer seg via fuglane:)no er steika ferdig så da kan jeg ta en spasertur før resten skal tilberedes:))og så får eg se på goggle hva amerikansk hagtorn er for noe:))

    4. Herlighet jeg er jo uten bilde på alle svara mine for tida, ikke rart jeg ikke trodde du svarte meg ;( hehe nei man må passe på å være innlogga !!
      Den amerikanske hagtornen har jo torner som navnet sier, kommer med hvite blomster i kurv som rogna og store røde bær om høsten 🙂

    5. Jeg har sjekka i hekken etter spredte hagtorntrær i dag og fant ikke mindre enn 5 stk, ikke alle som er like lette å grave opp, men alle skal vekk. Du får tenke på det til i sommer, du burde jo nesten svippe innom med bilen ?? eller jeg kan kjøre noen til søstra de, der kjører jo vi forbi imellom 🙂

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg