søndagen min i bilder

Da var denne søndagen ved veis ende og vi har trekt i hus.Det har blitt en del jobbing i dag også,jeg har fått plantet et brett tagetes og min kjære har jobbet videre med plattingen.

hva som skal i denne hvet jeg ikke ennå,blir ikke kjøpt før 29 mai

har lyst på noe som henger over kanten.

Det var tid for nytelser også i solskinnet

rips og pisket kremfløte

jeg spaserte en tur og i utkanten av ene marka vi kjøpte som tillegsjord kom jeg over ett villniss,men dette villniset liker jeg og har planer om å ta meg en avlegger for her var det flere små sideskudd,vakre er dei

med nytt hjem i en ugressfri bedd blir denne vakker,hvet ikke hva den heter med får noen orange frukter etter blomstring,kvede?

Min hage begynner å ta seg brukbar ut fra veien

Enden på muren her skal ørsta komune ta igjen,siden det er berg der må det bores hull og sikkert støpes

Jeg er fornøgde med den nye plattingen min:))det skal lages et trinn forran døra,men det haster ikke så mannen får ta det når han finner tid


plattingen sett ovenfra:))no kan sommeren komme

8 kommentarer

Siste innlegg