1 deilige sommerdag:)

Ja i dag har vi virkelig hatt sommer å du å du kor godt det har vært:))

første sommerdag synes godt:))

Jeg fikk vasket hus i dag morges før sola steg fjellet,så i 11 tida tok jeg fram sykkelen og syklet en lang tur i lag med ei venninne:)vi besøkte ei felles venninne og koste oss ute i solveggen.Etter noen timer syklet vi alle 3 tilbake til meg der damene fikk litt appelsinjuice før dei syklet videre.

Siden min kjære ikke kommer hjem i dag ble det bare oppatt varmet middag på meg og sønnen,jeg benyttet heller et par timer ekstra i solveggen:)

I følge meldingane var dette den kaldeste dagen denne uken,hjelpes meg kor eg kjem til å svette denne uken:)har skiftet noen ganger i dag.

Litt hagearbeid hadde jeg i dag,ett lite bedd måtte vendes tilføres litt ny jord for såå så sommerblomster

ikke store bedde som dere ser,men så lenge kristornen er liten er det fint å ha litt fargerike blomster rundt stammen,det var litt for mye frø til å ha alt her så jeg fylte et annet hull også:))

Det skal bli fargerikt her også ,iallefall fram til rødpilen vokser seg til igjen:))

 

10 kommentarer

Siste innlegg