En lang og hyggelig dag

I dag har det vært en dag da ingenting var planlagt men du kor fin den vart alikavel.

Jeg og min bedre halvdel startet dagen med enn Voldatur,det skulle egentlig være en rask tur,men 5 timer er ikke så veldig rask da:)

Med hjem fikk jeg noen fine planter til dei siste krukkene,skulle ta bilder av dem da dei var plantet:)men det vart det ikke tid til:)

Jeg var litt nyskjerrig på hva naboen holdt på med:)og beveget meg over veien og da var fotoapparatet glemt:)nabokona satt ute i den fine kvelden medan mannen og sønnen lagde opphøyet bedd til henne:)utrolig kjekke karer vi har 🙂

Så kom venninna mi syklande med ei veske som soknerådet hadde bestilt med henne,jeg ville ha en liten sykkeltur og syklet så med henne tilbake til Viddal,så måtte eg ha kondisjonstrening og satte fra meg sykkelen og gikk opp alle bakkane ilag med henne:)

Vel oppe kom ennå ett par,og vi gikk videre alle sammen opp mot setra:)jeg i sandaler og borrelås som ikke ville sitte,det var som å gå i en sko og en slippers:))så var det ned igjen og så sykle hjem,

Kan godt si att jeg er rimelig sliten no,så bilde av beplantingen får komme i morgen:))no skal jeg straks finne senga

4 kommentarer
    1. høyres ut som ein super dag. Er så kjekt når det skjer mye på dager, der ein i utgangspunktet tror att det ikkje skjer noko serlig. Kjøleskapet ditt er vel fylt skikkelig opp da, vil eg tror. Vi skal ein liten tur til Førde i dag. Torstein må ha nye gitarstrenger og så må vi innom hlesekost. Når vi først er der er det dumt å ikkje handle litt billigere mat også. så får vi sjå kor mye kneet toler. Har fått krykkene no, så da skal det bli bedre å komme rundt. Ha ein super dag

    2. mn kjære deg for en dag hehe blir sliten bare av å lese 🙂 men sikkert godt med en tur etter å ha sittet i bil men oppover til setra i sandaler ? jaja synes jeg hører fysioterapeuten min om jeg hadde gjort det. Det blir vel litt planting i dag da tenker jeg og acslappning 🙂

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg