Pinse

God morgen og god pinse:)

Her har vi en strålande flott sommerdag igjen,denne siste uken har vært som en drøm.Sol fra klar himmel og 26-28 + i skyggen hvordan ståda er i sola hvet jeg ikke men det er hett:)) I fjor tror jeg ikke att kortebuksene kom ut av skapet i år er det basisantrekket + bikini og kjole når jeg skal ut og gå:)kan det bli bedre.

I dag skal jeg til kirke,som soknerådsleder må jeg det og jeg og teamet mitt skal ha kirkekaffe etter gudstenesten.Klokkeren vår går av i dag og skal hedres litt og så skal vi ønske vår nye klokker velkommen.

Så får vi håpe att folk vil hjem i slen og ikke bli værande i kirken for å prate i flere timer:))det er en liten kirkelyd så det bruker ikke være mer enn 20-30 personer på det jamne.

Da ønsker jeg dere alle en nydelig dag,for oss som er heldige og ha sommer får nyte det og alle dere andre nyt dagen som best dokke kan:)så kommer nok sommeren til dere også etterhvert

1 kommentar

Siste innlegg