Lørdags morgen.

Det er lørdag og vi har startet på juni.Juni da skal det liksom være sommer da,ja sommer e det men ikke i vær og temperatur.

Nå ble jo vi ordentlig bortskjemt med tropehete og strålande solskinn i mai,men straffen behøvde da ikke være så brutal.

8,7+ ute,det regner innimellom tåka ligger lavt og nysnøen har spasert langt ned i fjellsida,for att det skal være hyggelig inne må vi fyre i peisen ellers er det overhode ikke husvarmt,og dette heter altså juni.

Jeg har planer om å nyte dagen alikavel,jeg ser jo kor frodigt det er ute,tett fyldig gress på jordene noe som gir svært godt for til bøndene,ja for det kjølige været gir lavt kompakt gress framfor høgt strantete gress:)

Litt skal jeg være ute,hva som skal skje ute hvet jeg ikke:))det får dagen vise,og inne skal jeg prøve å produsere litt mer kort :))

Da ønsker jeg alle en fin lørdag:)

4 kommentarer

Siste innlegg