Sykkeltur

Sola brøt gjennom i dag og vi fikk en aldeles nydelig dag,det var lurt å bake brøda tidlig på morgenen:))

Jeg lagde en gryte med kjøttsuppe,kledde på meg og lette fram sykkelen.Siden jeg kjøpte egg i går uten å betale så ville jeg nyte sola og sykle for å gjøre opp for meg i ettermiddag.

På veien stoppet jeg hos ei anna venninne og vi koste oss i solveggen lenge,og rundt beina våre hoppet og spratt en liten flokk med små skjønninger:)


 

vel jeg hadde et stykke til å sykle så turen gikk videre,jeg fikk betalt og på vei hjem kom hestene til hun som selger egg springande:)

dei driver med hest og turisme

Tror dei har over 10 fjordinger

og så måtte jeg ta bilde av humla,ja for denne flotte blomsten heter humle:))

prøvde å ta bilde underfra men det vart vist ikke helt velykket.

No er det kaffe og vafler:))ikke verst avsluttning på en fin dag

4 kommentarer

Siste innlegg