Takk for omtanke

ja det er godt å få så masse gode ord fra dere alle:)

Dagen vart akkurat så ille som jeg hadde forutsett,det ble rotfylling:(en tannfylling hadde sprukket.

Bedøvelsen virket så det var greit men etterpå:(unner jeg ingen.

Da jeg var ferdig og en god del fattigere skulle jeg vente et par timer på min kjære,gikk til butikken ,men endte på apotek.Der kjøpte jeg to sorter smertestillende og heiv innpå,gikk ut og beina ville ikke bære meg uff.

Rett bort til tannlegen igjen og der fikk jeg noen ibuxforte og beskjed om å sitte i ro en halvtime,så bar det bort til apoteket igjen der jeg fikk en hel eske med forte.

Jeg lever med akk så det verker:(dette unner jeg ingen.29 er det bortover igjen,da skal den rette fyllingen på plass før jeg tar ferie,etter ferie blir det nok et besøk hos tannlegen da topplaget skal på.

Noen tusenlapper fattigere men forhåpentligvis smertefri.

Mandag skal jeg bestille cruise det fortener jeg no:))

Da jeg skulle utover i dag satt jeg på med svigermor til Bjørke,der skulle jeg vente på hun som skulle helt til Volda,det var en time å vente så jeg hadde med fotoapparatet:))

ikke den verste plassen å vente på bil:))

No skal eg snart dope meg igjen og så blir det tidlig natta på meg

7 kommentarer

Siste innlegg