13 timer

Akkurat jeg sov i 13 timer i natt:))og hadde ikke min kjære rusket borti meg så hadde jeg sovet ennå:)

Våknet 1 gang i natt da eg beit ihop tenna,det gikk en iling gjennom hoode så jeg spratt opp,tok en forte til og borte vekk var jeg:))

Jeg takker for alle trøsteord,tror det hjalp for no er jeg mye bedre:))et par dager til og jeg håper all verk er borte.

Ulempen er jo att dette er midlertidig,jeg må gjennom dette en gang til:(den 29.Men det tenker jeg ikke på i dag.

Har laget et kort til naboen i dag men tok ikke bilde,nå har hun hentet det så sånn er det:))søstra fyller 60 og da ville hun ha et pent kort.

Jeg skal gjøre minst mulig i dag,nå for karane ned til nausta,så jeg vil rusle ned og ta litt bilder:))ellers skal vi grille litt senere,har kjøpt gassgrill og den må testast.

Himmelen er blå og sola skinner,litt kjølig trekk men det gjør ikke noe:))

I går kjøpte jeg en pose jordskokker:))synes blomstringen ser så spennende ut så jeg skal plante dem:))er spendt på det resultatet og bilde kommer selvsagt senere i sommer:))

No ønsker jeg dere alle en nydelig dag,så får eg lese blogginnlegg i kveld:)

16 kommentarer

Siste innlegg