En bedre dag

Må si dagen i dag var bedre enn i går:))fortsatt låk og fortsatt ibuxforte for å eksistere:))men etter betraktning en helt ok dag.

Jeg har klippet gress,ja slike bratte skråninger som en ikke kan kjøre på der fikk jeg opp varmen gitt,jeg har greidd å flytte en rhododendron igjen hi hi men det er helt sikkert siste gang:)) jeg har plantet pepperot og jordskokker og jeg har sådd valmuefrø:))vi har grillet og karane har tatt et par båter opp fra nausta.

Vi har noen robåter i tilleg til glassfiberbåten,3-4 stk:)den ene er en gammel båt som er så stor att det må 2 roere til for å ro den.

No er det søndag og jeg gjør et nytt forsøk på innlegget,i går fikk jeg ikke lagt inn bilder så får eg se om det går no.

Nei blogsoft er vist ikke sammarbeidsvillig,så bilde får komme senere.

Dagen i går ble iallefall god .Dagen i dag starter med tåke i fjella og 11,7+ jeg skal greie meg uten tabletter bare jeg ikke tygger med den forhatte tanna mi:))så kommer den seg vel etterhvert.

I dag har vi planer om å ta en liten tur på setra og sette leda i så vi ikke får hagen full av kyr som gjør sitt fornødne der:)

Ønsker alle en fin søndag

 

12 kommentarer

Siste innlegg