Mandag

og kanskje på tide å lee på seg:))har sittet på rumpa siden jeg stod opp,i dag har jeg gått gjennom alle gamle bildealbum og slikt tar tid:))skulle tro det var lett å finne et bilde men det var det faktisk ikke iallefall ikke av 1 person.Når jeg ser tilbake har jeg stort sett tatt bilde med mange peroner på hvert bilde og jeg har vært altfor langt ifra.

Dette skal jeg ta med meg og huske neste gang et bilde skal takast:))no fant jeg omsider et brukbart bilde:)skal lage et kort til min søster som snart fyller 50 år:))

Ute er det tåke i fjella litt vind og 12,8+.

Har ikke tenkt ut hva jeg skal finne på i dag burde egentlig ryddet litt i ett av bedda mine,vi får se hva det blir til:))en tur ut blir det iallefall.

Lørdag fikk jeg ikke lastet opp bilder så en liten titt fra dagen kommer i dag:)

vi har 2 naust og flere båter,men orkanen ødela front og dører i vinter.No vil mannen reparere litt og få i nye dører men først må nok noen av båtane på land så han får plassen fri til å arbeide

1 båt sjøsettes for så å ro den over så vi får den på land

ikke noe å si på været

så er det bare å kjøre den opp i ene løda

da var den kommet i hus.Vi fikk heim 2 båter,og fortsatt er det 2 stk i nausta.En svoger og svigerinne skal få den ene så da rekner jeg med att den blir hentet av dem og den andre robåten er en ekstra stor og lang type så en må være flere for å få den på land,og skal den roast må det minst 2 mann til:))

jeg plantet jordskokker og en bitt pepperot

dette blir spennende:))

Ønsker alle en kjempefin dag

14 kommentarer

Siste innlegg