Pynter opp rundt huset

No har jeg hatt en god økt ute i hagen:))fikk ryddet godt opp i ene beddet og vasket og sett frem litt forskjelligt som jeg har fått fra løda og naustet:))

et begredelig syn,det lyste opp så lenge løkblomstrane blomstra men no,nei her må det jobbes:))

og slik ser det ut no:))og midt inni her har jeg plantet jordskokker og sådd sommerblomster i blanding:)så i løpet av sommeren burde det være frodigt i beddet

kanskje jeg skulle tatt vekk litt gress rundt azaleaen:)


jeg fant et gammelt trau:))

og oppi vasket jeg og la noen glasskuler fra naustet,garnet som var utenpå skar jeg bort for det var så dårlig

karane mine fant noen gamle dynamittkasser i nautet:))et par små skrin og jeg har kjøpt et ekorn

dette vesle skrinet inni kassen har 2 små rom inni

kjekt å finne koslige ting å dekorere med:))

14 kommentarer

Siste innlegg