Hjemme

No er jeg hjemme etter et døgn på hybel:))jeg passet barnebarn i går ettermiddag og utover til midnatt,da sa jeg god natt og tuslet ned og inn neste dør til min kjære:))

Koselig det men en seng på 1.20 og bare en dyne passer nok best for unge nyforelska:))det ble iallefall ikke mye søvn så i dag reiste jeg hjem igjen:)

Men vi koste oss vi i går barna bestefaren og jeg

litt goder skal dei små ha når bestemor passer så leggetida glemte vi glatt:))håper dei ikke var så altfor trøtte i dag når dei skulle til barnehagen hi hi.

Tok noen bilder fra altanen vår ,både utsikten og hagen:))

Her ser vi ut mot Voldafjorden

og her ser vi så vidt borti rotevatnet,rundt det vatnet gikk jeg tur med barna neste daglig da vi bodde i dette huset.

hagen vår i Volda,en gang syntes jeg den var stor:))der er epletre som dere ser blomstrer,plommetre og et morellebærtre,rips og solbær,i tillegg hadde vi jordbæråker og grønnsaker som brokkoli og squash

hagen på nedsiden av huset er en smal tarm som har en lekehytte i enden

 
Og da vi bodde her med barna hadde vi i tillegg en reiestativ og sandkasse.

Noe større hage her vi bor no da:))men alikavel no har vi en mye mer lettstelt hage,i Volda måtte plenklipperen løftest fra plen til plen 3 plasser for å kunne slå,det hadde jeg ikke greidd i dag nei.

Det er fortsatt kald vind hos oss og det minner om høst så joda jeg har fyr i peisen:))

6 kommentarer

Siste innlegg