God morgen

Ja no har jeg da vært oppe en stund,ute nærmer det seg 20+ men det er skyet.

I dag har jeg planer om å prøve fiskelykken igjen.Vanligvis er det lett å få fisk her i fjorden men i år har det vært labert,alikavel jeg prøver igjen:))mest for kosen.

Jeg er rolig igjen etter gårsdagens dramatikk,det ble lite brannskade i huset og ingen mennesker kom til skade.Noe sot ja men det kan vaskes ,kjøkkenvifta er utbrendt og komfyren+ en mikribølgeovn så det må byttes ut og veggen bak vifta.

Uhell kan skje oss alle men dette er en påminning om att en må være tilstedet når middagen skal lagest:))

Håper og ønsker dere alle en nydelig lørdag

3 kommentarer
    1. Jeg liker heller ikke slike “nesten” uhell, for man vet jo bare så alt for vel hva som kan skje. Nå gikk det heldigvis godt og så håper jeg forsikringen dekker skadene 🙂
      Lykke til med bittet, jeg fisker ikke lenger, men syntes også at det var kos bare å stå der, ikke nødvendigvis å få fisken, i alle fall ikke om jeg må rense, slakting er greit men sløying synes jeg lukter vondt, rart det der

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg