En mamma

En mamma er en trygg havn,en person mann føler seg trygg hos og som mann kjenner,ja dere ser jo kor godt jeg sover her på kjøkkenbenken helt trygg på att mamma passer på:))

Ja dette er 24 år siden:)men så skulle mamma til frisøren ikke spurte hun meg om å få ta en radikal forandring.Neida hun gir frisøren frie hender:(

dette er ikke min mamma,min mamma har ikke oppoverhår:(mamma prøver,gjør seg fin i stemmen men jeg lar meg ikke lure dette er ikke min mamma

jeg gir beskjed:)virkelig høylytt beskjed dere tukler ikke med min mamma,min mamma har ikke oppoverhår så da så

lot jeg meg lure?nei hvet dere hva så lettlurt var jeg ikke mamma måtte nok vaske håret sitt så det hang pent nedover det er mammaen min:))

Ja dette ble litt mimring etter å ha lest mimmimor sitt innleg om mamma og kortklipt hår:))

Ønsker alle en fin dag

16 kommentarer

Siste innlegg