Fjelltur

Det er en grå dag i dag og bare 13+ men jeg tenkte att en tur ut ville gjøre godt alikavel.

Jeg fikk med meg ei venninne så nå har vi vært på fjelltur:))grusvei hele veien da men bratt ,veldig bratt så svetten rann

hit men ikke lenger,snøsmeltinga gikk over veien så vi kom ikke helt til tops,men det var ikke langt unna.Dere ser det er traktor her høgt til fjells ,det bygges nytt kraftverk her oppe,derfor er her slike maskiner

på vei ned igjen,det var tåke så temperaturen innbød ikke til å sette seg ned

og hallveis ned begynte det å migeregne

men hva så det var en flott tur og det gjør godt å få svette litt,skulle hatt en slik tur hver uke.

Vel nede var det bare å ta sykkelen og sykle hjem igjen.

Når det skrives så sluttet det å regne så jeg hadde det greit på heimturen.

No skal jeg slappe av litt før jeg tar noen klær i vaskemaskina

4 kommentarer

Siste innlegg