Tidlig morgen på meg også

Har vært våken i flere timer no da det var uråd å få sove.

Jeg har time på Åse sjukehus kl 12.30 og for å nå den timen må jeg bli henta her kl 8.30.

En hel kinareise,stengt vei gjør att jeg må ha taxi rundt fjorden,vel framme i Volda tar jeg buss videre til Åse.

Jeg fikk telefon fra min kjære att han skulle hjem i kveld,men om jeg rekker å følge ham hvet jeg ikke ennå,jeg hvet jo ikke hvor lang tid jeg treng på sykehuset og hvilken buss jeg når tilbake.I tillegg må jeg innom butikken,har bursdag på torsdag og da må jeg ha ei kake til noen venninner:))

Ja ja jeg får no taxi hjem fra Volda også så det går nok greit.

Det jeg er spendt på no er hva nevrologen sier i dag,hva skal skje videre og hva er i grunnen gale med armen/skuldra mi.Det kan være alt fra div. sykdommer til nerver i klem,jeg kan risikere opperasjon,men også fysioterapi/kiropraktor eller rett og slett kortisonsprøyte.Det verste i forkant av en time er jo uvitenhet,jeg hvet jo ikke hva som er gale,men jeg hvet att noe er det og jeg håper jeg får svar på det i dag.

Ute er det 12+ og skyet,like greit det for min del siden halve dagen skal tilbringest i bil/buss.

Ønsker dere alle en fin dag,husk å nyte den:))

10 kommentarer

Siste innlegg