Tålmodighet

Når mann skal på sykehuset må en ha tålmodighet,ja iallefall om en bor en kinareise unna:))kom hjem for en liten halvtime siden,det blir 11 timer det,og av dei 11 timane brukte jeg 2 timer til undersøkelser.

Hva har jeg fått ut av dagen da?Spesialisten mener bestemt att plagene kommer fra nakken og ikke skuldra,før noe mer blir bestemt skal jeg ta nye mr bilder men denne gangen skal også ryggsøylen takast bilde av,først da kan hun gi en endelig beskjed om hva som skjer videre,jeg skal til samtale med en manuell terapaut og muligens ha ett nytt opphold på muritun.Men først får vi se hva bildene viser,først da hvet dei om opperasjon er tingen.

Da jeg var på sykehuset kom naboen gåande:))helt uventet og vi var ferdige samtidigt:))vi kunne da reise hjem sammen på bussen og fra Ørsta fikk jeg sitte på med henne:)det var mye hyggeligere enn taxi iallefall.

Da er det bare å fortsette ventingen da,for snart stikker vi til Danmark så ingen flere timer før vi er hjemme igjen:))

8 kommentarer
    1. blir godt å få tatt nye bilder og kanskje få eit endelig svar på kva som feiler deg og det er noko ein kan gjere for att du skal få det bedre. alt er bedre når ein veit. Skjønner godt att du var veldig spent i dag før du dro. Liker ikkje sånn uvisse eg heller. Liker meg best når eg veit kva som skal skje. Men det er ikkje alltid det gjer seg gjøre.

    2. gretashobby: jeg fikk beskjed om att der var mye slitasje,samtidig lurte hun på om jeg hadde hatt isjas eller en annen skade ,det kunne tyde på det ,men som sagt et bilde vil avdekke/bekrefte det,men er slitasjen blitt mer utbrett enn sist jeg tok mr,det vil nye bilder vise.Diagnosen er uansett slitasjegikt og fibromyalgi,mulig jeg må inn på muritun igjen

    3. venkesstrikk: hadde dei bygd tunell hadde vi sluppet stengt vei og det hadde sikkert ikke blitt dyrere:)men men,kjedligere med helsevesenet,5 timer fram og tilbake før dei kan gi ett endelig svar på hva som kan gjørast og det er tregt det:))

    4. tromsfruen: ja no gleder jeg meg til ferie og Danmarkstur.
      Hadde dei villet opperer nakken min hadde jeg blitt kvitt mange problemer,men dei vegrer seg,jeg er for ung:(men no får jeg bare se hva dei nye mr bildene viser

    5. hobbyting: ja no skal vi ikke ti Danmark før 5 juli:))men jeg orket ikke en ny tur til byen før det,reisen blir jo mye lenger nå som veien er stengt.
      Det er greit med nye bilder,men norge ligger etter i kirurgi,hadde jeg bodd i usa hadde jeg fått nakkeopperasjon med en gang og muligens sluppet å bli uføretrygdet

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg