God morgen.

Litt yr ute i dag,men uansett så skal jeg ha meg en sykketur:)må prøve å trimme litt,blir jo ikke bedre av ett stillesittende liv.

Sykkelturen går framover dalen,noen km:))mest flat vei men også en lang oppoverbakke så trim får jeg,det blir bare å trekke regnbuksene på.Jeg skal besøke ei som selger egg,hun har ikke mange høner ,men altfor mange til eget bruk :)så hun selger overskuddet.Egga er fra frittgående høner og foret dei spiser gir en dyp gul farge på eggeplommene i tillegg er det bare xxl størrelser:))

No koser jeg meg med god morgen norge,samtidigt som sengeklea har kommet i vaskemaskina:)litt husarbeid må jeg jo gjøre.

Ringte frisksenteret,men ble enige om att jeg skulle ringe igjen etter ferien, orker ikke den lange omveien en gang til.I tillegg kan det være ok å ha få tatt mr først.

Ønsker alle en fin dag:)

8 kommentarer

Siste innlegg