Tidlig

Det hender seg fra tid til annen att jeg er oppe før hanen galer:) i dag var en slik dag.

Etter å ha snudd og vridd på meg i en time stod jeg opp kl 5.30.Det gode med å ha seg opp er jo att en får svært mye ut av dagen.Jeg har stekt kyllingbryst no kokt svarte bønner og nå står egga og putrer,i tillegg har jeg en deig til heving:)

I dag (ettermiddag)venter jeg 6 venninner og da må mann ha litt å servere.Greit nok med kake,har laget både bløtkake og ostekake,men så har ei diabetes og da begrenser det seg for hva hun kan spise.

Som den høflige vertinne jeg er lager jeg derfor en stor bolle med kyllingsalat også og varme nystekte brytebrød til :)da burde alle mine gjester bli fornøgde.

Jeg stod opp til 13.6+ og lettskyet vær,håper det klarner så vi kan være ute,men skulle det bli regn eller for kjølig til å sitte ute så går det og greit,har ryddet unna det meste av rotet mitt:))

No skal jeg fikse meg litt frokost før jeg skal til å bake ut småbrøda:))

ønsker dere alle en strålande dag

8 kommentarer

Siste innlegg