servering til mine gjester

Sola skinner:))det betyr att jeg kan ha gjester ute i dag,gleder meg virkelig til det.Maten er forberet og jeg kan konsentrere meg om andre ting et par timer

Da vil jeg ut i sola vaske bord og legge puter i stolane,ha opp parasoll og plukke ferske markblomster:)ikke noe er bedre en bursdagsfeiring sommersdag hi hi

Dette skal jeg servere i dag

varme nystekte rundstykker bakt i dag:))krydret med urter i deigen det var utrolig godt,ved siden av får gjestane en salat fylt med masse godsaker

kinakål,nepe,paprika,tomat,agurk,mais,svarte bønner,makaroni,brokkoli,løk,gressløk,kylling og egg :))

Til kaffen blir det en enkel bløtkake

hadde ikke noe pynt som passet men fyllet er krem med selvplukka tyttebær og blåbær

og en litt annerledes ostekake

jeg har ikke brukt fløte men crem fresh og rørte bringebær:)

Da er det bare å komme seg ut i sola,temperaturen har steget til 27,2+ så klesskifte må til no:))en lettere sommerkjole blir habitten i dag

10 kommentarer

Siste innlegg